torsdag, januari 19, 2006

Sovit gott

Dagens utmaning: Bli klar med den stora uppgiften på kursen, fast det är ingen utmaning utan jag klarar det lätt.

Dagens fundering: Varför är en full buss aldrig full? Denna fundering uppkom eftersom jag åkte buss istället för att cykla idag. När jag klev på bussen var det knappt jag kom på för det stog så många människor i främre delen av bussen. I bakre delen stod det ingen... Samma sak har hänt mig många gånger tidigare så det är ingen tillfällighet utan ett ofta återkommande fenomen. Fattar inte den som står längst bak i klungan att den borde backa?

Dagens postiva händelse: Får ta mycket ansvar för KU denna veckan, kul att folk litar på en, mindre kul när det strular. Ojdå det var ju inget positivt. OK då säger jag att jag sov gott inatt. Och igår var jag på ett informativt studiebesök på Skattemyndigheten.

/anna-karin