söndag, januari 08, 2006

Sista dagen på rolig helg

Dagens fundering: varför är det så svårt att lista något positivt på söndagar? Man vill ju bara skriva åh nej är helgen redan slut? Speciellt denna helgen eftersom jag haft så roligt på mitt besök här i Borlänge. Idag åker vi hem igen men ska hinna med ett besök hos morfar först.

(Går)dagens positiva händelse: Igår var jag och sambon ut och åt på restaurang Tzatsiki i Falun. Jättegod mat och stora portioner, dessutom väldigt prisvärt. Sen åkte vi hem till ett par av vännerna och spelade TP, tjejerna förlorade... Jag hälsade även på farmor och en av mina fastrar igår vilket var kul för det var ett tag sen vi sågs.

Dagens tips: Programmet Let´s Dance på TV4. Såg reprisen imorse och det var verkligen bra, bättre än förväntat. Någon mer som sett programmet och har en åsikt?

/anna-karin