lördag, augusti 19, 2006

Ego-tid

Igår hade jag ego-tid. Dvs tid för mig själv att göra precis vad jag ville. Jag hyrde två filmer som jag vet David inte vill hyra och så kollade jag på dom slappandes i soffan. Filmerna jag hyrde var Legally blonde och Sällskapsresan. Båda filmerna har jag sett förut men jag tycker dem är jättebra. Min kompis Frida har nyligen varit på en sån där grisfest och fick vara med i Gris-Antonios danslekar. Läs mer här.

Det var så skönt och enormt avkopplande. Alla borde testa ego-tid!
Jag försöker ladda batterierna för de kommande veckorna för de blir busy. Två veckor då vi i KU turas om att ta emot kursanmälan och två veckor då KU+styrelsen tar upp kursavgifter. Plus jobbet.

Ikväll ska David laga fläskfilé tills jag kommer hem så då blir det mer ego-tid. Eller vad heter det när man är två, duotid, par-tid?