måndag, januari 23, 2006

snö och kyla är oxå lika med promenad...

Jag vågade inte chansa på att cykellåset inte skulle frysa under dagen så jag gick till kursen. D. fick oxå promenera för bilen startade inte. I lördags och så nu idag, är det kylan eller fukten eller är den sotis för att den snart ska bli utbytt? Ska hämta nya bilen på onsdag, om vi kan hitta ett sätt att ta oss till Tingsryd, hoppas bilen hoppat igång tills dess. Fast på vädret sa de att det skulle slå sig till eftermiddagen och sen vara ett par minus resten av veckan så det borde ordna sig.

Dagens positiva händelse: jag vaknade pigg idag. och blev ännu piggare efter promenaden.

Dagens utmaning: rör dansklubben och ett par praktiska saker där.

Dagens tips: omröstningen till Aftonbladets tv-pris pågår nu. Mitt tips är att ni alla röstar på FC Z i genren bästa dokusåpa. De måste vinna!

/anna-karin

3 Comments:

At 21:03, Blogger Vi på Kantarellen said...

FC Z?????

 
At 08:42, Blogger annakarin said...

vet du inte vilka fc z är? gick först på z tv och sen på tv3. ett gäng nördkillar som ska lära sig spela fotboll. vansinnnigt charmiga och roliga grabbar. en kompis kompis var förresen med i programmet, Andreas.

 
At 22:40, Blogger Frida said...

hm, bästa dokusåpa? det var härliga killar men jag tyckte de bara förnedrades hela tiden.

 

Skicka en kommentar

<< Home