fredag, januari 06, 2006

Vintersport är kul!

Dagens positiva händelse: Idag är det ingen tvekan för jag har ägnat mig åt vintersport hela dagen, slalom närmare bestämt och det är något jag gillar mkt. Jag åker ca en gång om året vilket är för lite enligt mig men jag försöker njuta medan jag håller på. Även sambo, bror och pappa var nöjda.

Dagens ovanliga händelse: Jag träffade på en syssling i liftkön. Vilka är oddsen på att vi skulle vara i samma backe, samma dag, samma tid och ungefär lika långt bak i kön så att vi kunde få syn på varandra? Ingen av oss bor ju i Borlänge.. Sysslingen mådde bra iaf.

Dagens fundering: Italiensk domstol ska nu avgöra om Jesus fanns eller ej? Känns som en väldigt bisarr diskussion. Jag tänker även på den stackars domaren som ska fälla det slutgiltiga domslutet...

Dagens tips: smörgåstårta, oväntat men helt rätt i väntan på sommaren. Fick mammas hemgjorda igår och idag blir det ändå mer gott, hon lagar fantastisk mat.

/anna-karin

1 Comments:

At 17:07, Blogger Helena Stickglad said...

Hejsan och välkommen till blogglandet!
Vintersport är härligt och det ägnade jag mig åt när jag fortfarande var "ung och frisk".
Nu blir det stillsammare sysselsättningar!
Kram
Helena från Södvik Öland

 

Skicka en kommentar

<< Home