torsdag, januari 05, 2006

Första "riktiga" inlägget

Dagens utmaning: kontostämpel istället för t-konto.

Dagens positiva händelse: Jag ska åka till Borlänge i em! Det ska bli såkul att träffa familjen dvs mamma, pappa, bror och svägerska. Ev även farmor och morfar. Samt fyra vänner. Just nu är det ca 13, 5 h tills jag är framme, men de timmarna går fort.

Dagens fundering: Enligt Aftonbladet är pardans ute? Kan det verkligen stämma? Intresset för Líndy Hop är iallafall stort världen över, hoppas intresset ökar i Kalmar oxå.

Dagens tips: Besök Spinnrockarnas hemsida, har fått ny design och lite nya funktioner. Tyvärr fattas en hel del info...

/anna-karin

8 Comments:

At 09:59, Blogger Vi på Kantarellen said...

Ha... nu ska jag minsann länka till dig.

 
At 10:20, Blogger schmut said...

heh, mamselamsen sade att vi skulle titta hit och efersom vi alla följer mamselamsens gyllene spår, är jag här.
hej!

dalkulla och kalmarbo låter lite komplicerat. dalkulla i exil? jag tänker mig dalkullor som glada medan kalmar? njae, lite sega och bittra. (ja,hej hej fördom men så är jag också en trind skånska)

 
At 10:49, Blogger Lyckliga Grodan said...

hej Anna-Karin..
du har gett dig in något riktigt kul.. aningens beroendeframkallande.. men tämligen fritt från allvarliga biverkningar..
välkommen hit..
grodan

 
At 12:09, Blogger PGW said...

Välkommen till bloggvärlden! Jag har förstås också följt Mamsens golden brick road hit.

Pardans ute?! Neeeej, nu blir jag ledsen!

 
At 13:03, Blogger MB said...

Har kommit samma väg som de andra :-)

 
At 15:49, Blogger Mildamakter said...

Välkommen i Bloggvärlden - det ÄR beroendeframkallande ;o)

 
At 17:41, Blogger Humlan said...

Välkommen till Bloggvärlden! Och visst är det beroendeframkallande och tidsslukande, men du doserar själv!

 
At 22:29, Anonymous Anonym said...

Kommer från Mamselamsen jag också!
Pardans kan ALDRIG bli omodernt och hör sen´Aftonbladet.

 

Skicka en kommentar

<< Home