torsdag, januari 05, 2006

Enligt önskemål, mer fakta om mig

För att ni ska veta vem ni har att göra med kommer här lite grundfakta:

28 år, uppväxt i Borlänge men flyttade till Kalmar för att börja plugga på Turismprogrammet på Högskolan i Kalmar . Där träffade jag min sambo Jag har jobbat inom turismbranschen på hotell och camping sen jag tog min examen. Det senaste var ett säsongsjobb som slutade i oktober så nu har jag hoppat på en kurs i SPCS för att lära mig det programmet bättre. Aktiv i Dansklubben Spinnrockarna om någon missat det, ledare för två kurser i Lindy Hop samt ledamot i kursgruppen vilka ansvarar för ledarrekrytering, kursschema och anmälningar m.m. Vårdar mina andra intressen när jag hinner samt har ambitionen att nästa sommar bli ännu bättre på golf som är ett intresse på uppgång.

/anna-karin

5 Comments:

At 12:55, Blogger Batbut said...

Helt i enlighet med Mamselamsen instruktioner kommer jag hit & önskar till välkommen! Du blir nog snabbt lika biten som vi andra *s*

 
At 13:03, Blogger Vi på Kantarellen said...

Och så var hon "klasskamrat" med mig på högskolan och så är vi "klasskamrater" nu också!

Så konstigt det kan bli!

Och nu är vi MYCKET flitiga och intresserade elever. Så det så!

:-)

 
At 13:55, Blogger crrly said...

Ytterligare en av mamsens fans kikar in!

 
At 17:40, Anonymous Anonym said...

Har mamsen gett en order, följer man den. Så, välkommen!

 
At 20:34, Anonymous Anonym said...

Ställer mig i kören och säger välkommen! Mamsams tjejkompisar...(OCH jag BOR i Dalarna!)

 

Skicka en kommentar

<< Home